כלכלה ישראלית ופייסבוק- מה הקשר?

העולם בו אנו חיים עובר תהליכי דיגיטציה מואצים מרגע לרגע. עסקים ישראלים רבים פונים לעולם זה, דרך אחד התחומים החמים ביותר בשוק- תחום השיווק הדיגיטלי. המהפכה שעבר תחום השיווק ומעבר מלוא כובד המשקל של תחום זה אל מרחבי האינטרנט, יצר מקומות עבודה חדשים וחיזק בין היתר את הקשר הישראלי לתאגיד הרשת החברתית פייסבוק. איך? מיד נסביר. 

העסק שלך זקוק לשיווק נכון

אם הגעת למסקנה שהעסק שלך זקוק לשיווק יעיל שיביא תוצאות, שא עיניך אל הפייסבוק. הרשת החברתית הגדולה בעולם הפכה בין היתר גם לפלטפורמה החזקה ביותר לשיווק ופרסום תוכן. ידה בכל ויד כל בה, ולכן דרך פרסום ממומן בפייסבוק עבור העסק, המוצר או הקמפיין שלך, יביא לחשיפה מסיבית מצד אחד ומדויקת מצד שני, כאשר קהל היעד שלך מקבל את התוכן שהוא צריך לקבל על מנת לשפר את יחס ההמרה שלך. 

שיפור יחס המרה

כל עסק מרוויח זקוק ליחס המרה חיובי. יחס המרה הוא היחס בין הפעולות שמבצעים הלקוחות שלך, כמו כניסה למודעה, הרשמה להגרלה של זכייה במוצר, או רכישת מוצר כלשהו ממגוון המוצרים שהעסק שלך מציע, ליחס בין הרווחים בפועל שהעסק יבצע. לא מספיק שלקוחות ייכנסו לאתר, אלא יצטרכו לבצע פעולה של ממש. לכן עסקים ישראלים רבים פונים לפייסבוק על מנת לשפר פלאים את מצבם השיווקי ולשפר את יחס ההמרה של העסק שלהם.

אם אהבתם את הכתבה, כנסו>>highlight.org.il

מה תקראו כאן

הירשמו לניוזלטר שלנו